Laboratorium Sensoryczne - Badania konsumenckie

LABORATORIUM SENSORYCZNE

         Przeprowadzamy badania konsumenckie mające na celu zbadanie opinii konsumentów na temat danych produktów, określenie ich stopnia akceptacji i preferencji. Realizowane przez nas zlecenia mogą dotyczyć produktów spożywczych, napojów i opakowań.


Przeprowadzenie badań konsumenckich umożliwia:


- porównanie produktu własnego z konkurencyjnymi w kategoriach pożądalności konsumenckiej;
- porównanie ze sobą kilku produktów własnych w celu wyboru optymalnego;
- określenie cech sensorycznych ważnych dla akceptacji produktu przez konsumentów.

         Dodatkowo oferujemy połączenie badań eksperckich i konsumenckich w postaci "mapy preferencji"- Preference Mapping. Służy ona do określenia miejsca jakie produkt zajmuje w opinii konsumentów na tle produktów konkurencyjnych i z jakimi walorami sensorycznymi jest to związane. Dostarcza informacji jak można zmodyfikowac skład produktu, aby był bardziej pożądany przez konsumentów.

         Dysponujemy bazą konsumentów w wieku 20-50 lat.

Copyright © Julia Majewska